miercuri, 17 august 2011

Pizza Quatro Formaggi

Azi am sa postez o reteta de pizza. Preferata mea .
Pizza cu 4 feluri de branza.....o ador. 




Cea mai buna pizza pe care am mancat-o vreodata a fost nu in Italia .....la Bucuresti  , la "Cuptorul cu lemne" o pizzerie aflata pe undeva prin centru cred :). Nu am fost eu de foarte  multe ori prin Bucuresti, dar de fiecare data cand mergem e ca si cum as vedea un alt oras, mereu alte strazi alte cladiri, inafara de bulevardele principale nu stiu alte directii asa ca daca e cineva curios cred ca aflati de pe net pe unde se afla pizzeria.
Asa ca am facut si eu acasa si mi-a iesit foarte buna si de atunci fac de cate ori mi se face pofta.
Secretul cand faci pizza acasa e ca poti pune ce ingrediente iti plec in cantitatile pe care le doresti :) de aia iese asa buna!
Sa va prezint reteta mea.


Aluatul.
1 kg de faina
25 gr drojdie 
500 ml apa calduta 
20 ml ulei de masline 
sare 
zahar


De obicei il fac proaspat , dar daca va place pizza cu blat subtire se face cu o zi inainte sau macar cu cateva ore si se lasa la frigider.


 Ingrediente pentru pizza

  • 150 g mozzarella 
  •  150 g cascaval 
  •  150 g parmezan
  •  150 g branza cu mucegai 
  •  50 ml sos rosii
  • 3 linguri ulei masline 
  •  1 lingurita oregano

Blatul se unge cu sos de rosii , deasupra se pun branzeturile putin ulei de masline si oregano.
Cuptorul trebuie sa fie deja ajuns la 230 grade cand puneti pizza la cuptor.
Se lasa 15-20 minute la aceasta temperatura.
Si uitati rezultatul.

Inainte de a introduce in cuptor.


Proaspat scoasa de la cuptor.


Sper sa va inspire si sa va placa .
Bye Bye



Un comentariu: