luni, 1 august 2011

Cel mai original buchet de mireasa - Ever!

Hello !
In cele ce urmeaza imi voi da cu parerea personala despre acel buchet de mireasa pe care l-a avut anul acesta  o prietena si pe care, de cand l-am vazut mi s-a pus pata... It's The one!
In clasamentul meu este cel mai original buchet . Toata lumea alege flori obisnuite pentru astfel de evenimente: trandafirii, cred eu, sunt alegerea  numero 1, deci sunt la ordinea zilei si prea comuni -foarte frumosi dar comuni  ( sa nu se supere pe mine cele care vor avea sau au avut buchet de trandafiri , ceea ce scriu e doar o parere personala si nu vreau sa influentez pe nimeni ). Se aleg foarte des Cale (desi se spune ca nu aduc noroc -sau ceva de genul am auzit eu ) , Orhidee, Gherbera si mii de alte nume de fori care nu imi vin acum in minte.
Vreau sa va prezint si voua acel buchet care mi-a luat inima prin originalitatea si simplitatea lui. Este din Floarea-Soarelui cu spice de grau. Foarte expresiv, o binecuvantare pentru viitorii soti si o reprezentare a prosperitatii si bogatiei.
Sa va convingeti singure va adaug si o poza cu faimosul buchet.



Cand va fi sa fac si eu nunta tot asa ceva o sa vreau, probabil nu din Floarea-Soarelui ca ar insemna sa "copiez" dar cred ca flori de camp mi-ar placea, daca se fac buchete din asa ceva-o combinatie cu mult galben si verde- imi inspira prospetime si belsug, asta asa ca sa ma repet :).
Si sa va prezint si machiajul pe care l-a purtat miresica in ziua cea mare. Un machiaj de vara cu culori vii si desigur "nu cuminte " , asa mi l-a descris cand am stabilit ce fel de machiaj vrea sa poarte.


Din pacate nu am avut timp sa mai fac o poza cu varianta finala a machiajului  pentru ca eram presate de timp, dupa cum bine stiti ca se intampla in ziua nuntii de obicei. Faceti abstractie de elementele care sunt in plus pe fata si imaginati-va si un ruj pe buze. :)....probabil si putin rimel ...norocoasa din poza are niste gene lungi si intoarse, de invidiat si ochi albastri, pacat ca nu se vad aici.
Si poza finala impreuna cu mirele dupa rostirea  juramintelor.



Frumosi si fericiti .
Casa de piatra si numai bine !

PS: Probabil ca sa fiu cea mai originala, as putea sa ma prezint in fata Ofiterului Starii Civile  cu un cos plin cu galbiori pe un pat de muschi de padure,  in loc de buchet. Pentru cei care nu stiu ce sunt galbiorii adaug mai jos o poza.



 Sunt ciuperci that I love. :)
Bye Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu