joi, 28 iulie 2011

Bruschete cu rosii si usturoi - bune si usoare

Yum Yum !
Acum cateva zile mi-am facut o portie de bruschete cu rosii si usturoi.
Azi mi-e asa de pofta ca m-am gandit sa scriu despre asta, poate uitandu-ma la poze imi va trece. Nu as vrea sa mananc la ora asta ca e tarziu.


Dar ia uitati ce bine arata....mi se pare ca simt mirosul de usturoi si de busuioc proaspat taiat.
Reteta mea e in felul urmator:

  • Paine prajita bine ca sa fie crocanta , oricum se inmoaie de la rosii si uleiul de masline.
  • cateva rosii taiate cubulete, nu stiu ce cantitati ca eu fac dupa ochi. 
  • 1-3 catei de usturoi , nu exagerat de mult  ca acopera toate celelalte arome
  • sare, 
  • ulei de masline 
  • busuioc proaspat si un pic de oregano
  • si putin parmezan am pus deasupra 
Cei care nu ati incercat reteta pana acum , fuga la frigidere si in cateva minute e pregatit totul.
E o reteta usoara si totul este consumat proaspat , fara tratament termic. 
Pofta Buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu