luni, 25 iulie 2011

It's complete !!!!

Am primit si fardul mov-mat promis de Noemi . Multumesc Noemi.
Va pun mai jos poze cu trusa asa cum arata acum.



Imi dau seama ca e de dimensiunea perfecta cutiuta metalica, eu mi-as fi dorit sa fie mai mare sa incapa mai multe farduri, dar e perfecta asa pentru ca incape  in trusa cu farduri pe care o port in poseta zilnic si contine destule culori pentru a realiza atat un machiaj discret,de zi, , cat si unul mai heavy.
Sa va spun ce contine :
  •  - fardurile dreptunghiulare sunt Miss Sporty si le folosesc asa:  maro pentru definirea sprancenelor, desi e putin sidefat nu e deranjant , particulele sidefate pica. Albul este un alb mat, foarte potrivit ca highlighier pentru zona de sub sprancene. Nuanta albastruie si cea mov mat  le folosesc pe toata pleoapa.
  • Fardul trio, TR6 pe site-ul lor mi se pare, si cel galben sunt de la Gosh si le folosesc ca eyeshadow sau...o smecherie pe care am descoperit-o nu de mult , cel de culoarea piersicii se poate folosi ca iluminator pentru pometi si deasupra buzei superioare ca sa dea volum buzei si arata foarte natural pentru ca are particule foarte mici care sclipesc. Cel rosu se poate folosi in caz de urgenta si ca blush, dar cu o aplicare foarte usoara si cu putin din culoarea mai deschisa peste. Iar cel  inchis , este un fel de maro foarte inchis cu reflexe de violet si il folosesc in pliul ochiului si pentru a contura ochii. Cu ajutorul pensulei pentru aplicare fard la linia ochiului presez usor culoare la baza genelor. Da impresia ca am gene foarte dese si nu arata ca o linie pe care o trasezi cu tusul sau cu creion de contur, e foarte natural. Va recomand sa incercati cu un fard negru mat.
  • Fardurile in forma de semiluna sunt de la Playboy Cosmetics si le folosesc foarte rar doar pe pleoapa.
Sa nu uit, toate cele de mai sus sunt cumparate de pe blogul Andradei cool-cosmetics. Sunt convinsa ca o sa gasiti acolo lucruri cel putin interesante si la preturi super accesibile.
Elementi se mai gasesc de asemenea si pe site-ul celor de la E.L.F Cosmetics dar pe acestea nu le-am incercat inca. Sper sa imi spuneti voi, cele care le-ati incercat cum sunt.
Bye Bye.


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu